I can't hold on for too long.

Morning! Igår spenderades hela dagen på tusenfryd med la family. Åkte massa karuseller, gick på 5D bio och käkade glass. 5D bion var en "skräckfilm" som faktiskt var riktigt rolig förutom att man blev lite döv och mådde illa efteråt hehe. Jag och Josse åkte såklart alla karusellerna, vad tror ni vi är för pussys egentligen?
 
Nu sitter jag ensam hemma och käkar toast. Väntar på att posten ska komma, hoppas verkligen på att ett (av alla jag beställt hehehe..) paket ska komma. Igår hade jag faktiskt blivit typ helt frisk men såklart vaknar jag med världens ondaste hals idag. Gosh vad livet suger ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0