Do you feel lika I feel, Nathalie!

Hej! Chillade mest hela dagen igår. Tog en springtur bland annat. Första på en vecka nu ungefär, det kändes kan jag säga. Kanske för att förkylningen fortfarande satt i lite också.. (måste skylla på något hehe...) Sen cyklade jag till Johanna så mötte vi Michelle och gick till Ola. Satt mest och tittade på One Tree Hill. Var så himla längesen jag tittade på det, hade ju fan glömt bort vad bra det är!
 
Idag kände jag för att vara hurtig igen så jag tog mig en pw ner till stan för att hämta min cykel. Och nej jag var inte sååå svettig som Jonas och Emma verkade tycka... Fick skjuts hem och där hemma väntades älskade langos! Ma favorita! Tyvärr så råkade jag somna vid sex och sov i tre timmar, så vi får se hur det ska gå nu när jag ska försöka sova.. Puss på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0