Glossybox

Glossybox.se är en hemsida där man kan premenurera på glossyboxar för 139 kr i månaden. Glossybox finns i många olika varianter i andra länder och har funnits jätte länge, men den första kom till sverige i december tror jag det var.
Men vad är en glossybox? Jo det är en låda man får hemskickad varje månad med fem skönhetsprodukter. Skönhetsprodukterna ska vara av lite dyrare märken och är i provstorlek, men minst en produkt varje månad är fullsize. Om man är som jag och tycker om att testa nya produkter är ju alltså detta en jätte bra idé! Men är man dålig på att använda upp produkter skulle man nog bara samla på sig jätte mycket saker...

Nu tänkte jag visa min mars box!




Maria Nila - Swedish Therapy Oil (full-size)
L'occitane - Shea Hand Cream
Fruit Gorilla & Friends - Caring Lipbalm (full-size)
Mádara Ecocosmetics - Toning Shower Soap
Mádara Ecocosmetics - Moisturizing lotion


+ godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0