Will not let you go.

YOU GOT TO BE FUCKING KIDDING W/ ME. I JUST WROTE SO FUCKING MUCH, AND THEN BATMAN CAME IN AND DELETED IT. Det är sant, lovar.

Tänkte samla lite oika musik grejer i detta inlägg,
så det inte bli flera olika inlägg. För jag antar att ingen bryr sig om min musik inlägg? Erkänn att ni aldrig lyssnar på mina musik tips! Ha? VA? Har lyssnat massa på Gavin DeGraw idag. Den grabben har att en bra röst. Hehe..

Jag kan ju inte lyssna på K! här, men nu är jag räddad. Jag har hittat en ny radio kanal som är helt okej. Ganska mycket mesig musik som man vill spola ner i toaletten men även lite good stuff som mcr. Nu kom det The Used, that's what i'm talking about! [Klicka på bilden för att lyssna] FÖRRESTEN, HAR NI NÅGOT MUSIK TIPS? ANYTHING?




MCR är nominerade i Best Alternative och Best World Stage i MTV EMA 2011. Skulle betyda väldigt mycket om ni går in och röstar på dom för min och alla andra killjoys skull! Skulle väldigt gärna länka, men mina länkar syns inte så känns ganska ovärt. Dock finns det på mtv.se framsida. Puss på förhand!

Kommentarer
Postat av: fannyaxelsson

orkade inte läda detta inlägg..... verkar lite emo av sig! ska kolla idol nu för det börjar igen efter reklamen, och vet du jag är kär i André Asplund, såååå snygg!

2011-09-19 @ 20:40:23
Postat av: BEAUTY TOOLS

Sv: Okej, vad roligt att du gillade dig :)

2011-09-19 @ 21:17:21
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0