I this the picture?

Somnade redan vid klockan åtta igår, min kropp måste ha varit trött efter kyrkebyjoggen!

Dagen idag i skolan var helt okej. Fint väder men kallt. Var glad att det var god soppa idag, men såklart var det ett hårstrå i min soppa! Och för er som inte vet det så har jag sjukt stor fobi för hårstrån. (Hade eget o'boy paket och all sån skit när jag var liten, för jag klarade inte av att syrrerna alltid tappade hårstrån i. Hur i helvete klarade dom alltid att göra det egentligen? Eeeh, okej tillbaka!) Hehe, Emma kastade vatten på mig i matsalen. Gjorde min dag, helt klart. Efter skolan gick jag hem till Johanna och chillade medans jag väntade på bussen. Hon och Alicia har att litte knäpp humor ..;) Fick även träffa Jennie för första gången. Hon gjorde dock inte så stort intryck på mig.

När jag kom hem väntade hela tjocka Dijkstra släkten där. (Okej, nästan. Men hela Malin&co+Daniel.) Malin hade gjort en gör god kyckling gryta. Var tvungen att käka även fast jag var mätt. Hade inte alls snott mackor hos Johanna...

Bea kom och hämtade mig lite tidigare så jag skulle vara hemma när Josse kom. Jag fixade iordning en godiebag med massa presenter åt henne. Hoppas hon blev nöjd! Nu har hon fixat negerbollar, så snart lite fika. Camilla, Josef och Marie kom nu också så ska snart stänga av min musik och gå ner.

Bild från förra fredagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0