Underdog.

Som ni kanske förstod så var det elf som kom förut? Kom snabbare än vad jag trott det skulle göra. Stod att det skulle vara extra lång leveranstid och så tog det bara 6 arbetsdagar. Förlåt, men har inte fixat med bilder till det än. Så det får bli ett inlägg om det senare.

Bea ringde och avbröt mig i min pluggning och frågade om jag ville med ut och gå. Anything för att slippa pugga, right? Vi gick i ganska snabb takt i 45 min. Trevligt, haha.. Har kollat lite på idol, kollat på hollywood fruar, fått damp för jag är allergisk mot reklam och duschat. Nu känner jag att jag måste förtsätta plugga eftersom ingeting fastnar. Och jag vill inte ha ig på första provet i nian :O Kanske ligger något i att man inte ska börja plugga dagen för prov.

Suns snart, pussis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött med jag är!

2011-09-26 @ 22:25:06
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0