My Eyes, My Lips, My Face

Herregud, jag ska fan börja spara pengar till en kamera nu. Jag klarar inte det här mycket längre till. Men ville ändå visa er snabbt vad jag köpte:) Har även lovat Johanna att jag ska göra ett samlingsinlägg på mina elf grejer någon gång i framtiden också! Jag länkar till produkterna inom [] eftersom dom inte syns.


Mineral Blemish Powder w/ brush. Den här ska man ha över finnarna, vi får se hur den funkar, ca 61sek. [ Mineral Blemish Kit ]


Nagellack i färgen Coral, ca 15sek. [Nail Polish] Therapeutic Conditioning Lip Balm i färgen Orange Crème ca 15sek, denna var tyvärr trasig. Men jag har mejlat dom och vi får se vad som säger. Den luktade sjukt gött i alla fall. [ Lip Balm ]


Bamboo Blending Eye Brush, ca 56sek. [ Blending Brush ] Eye Shadow Brush ca 15sek, detta är den andra jag köper. Den ser verkligen helt annorlunda ut. Ska jämföra dom med en av Beas också och se om alla är olika [ Eyeshadow Brush ] Daily Brush Cleaner , ca 35sek. Råkade spruta den i ögonen, det gjorde ont. [ Brush Cleanser ]


Blush i färgen Berry Merry ca 35sek. [ Blush ]



Lipstick, i färgen (från v t h) Gypsy, Seductive, Classy. Ca 15sek st. [ Läppstift ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0