Kan man bli tokig av sorg?

Jag försöker verkligen att må bra fast det är höst. Jag är en sån männsika som blir "höst-deprimerad". Tycker jag har lyckats jätte bra än så länge! Jag vill inte börja skolka, vara sur och ledsen så jag gör lite små saker för att den gråa vardagen ska bli lite färggladare.
För mig räcker det med små saker som: ta en extra lång varm dusch, måla naglarna i roliga färger, kolla på kärleks filmer, bädda upp sig i soffan i en hood tröja med ett kopp té. Vilket är precis vad jag gjort nu!



Ur Jag Saknar Dig;

- Och du är den bästa systern man kan ha!

- Tack Cilla, men jag är inte värd dig.

- För mig är du värd allting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0