Big ohno.

Jag använde mitt lip tint från Maybelline igår. Köpte det i England, men har inte använd det så mycket. Färgen är ganska diskret och fin. Men problemet med den är att den gjorde mina läppar så skjukt torra! Dom är hemska nu, jag svär. Vet inte riktigt och det var produkten eller vädret. Men smörjer in mina läppar 24/7 nu och sen ska jag testa det igen och se om det händer samma sak. Men, köp den inte! Ett tips bara ;) +Maybelline testar sitt smink på djur, och det tycker vi inte om. Eller hur?




Detta blev ett tråkigt inlägg, så bild på Ella får det bli!


Kommentarer
Postat av: johanna

gör vi verkligen inteeeeee!!

2011-09-15 @ 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0