Dwayne

Jag och Josse satte alarm imörse så vi skulle klara gå upp. Jag var väl lite seg på att göra mig iordning men vi hann. Vi klurade ut varför det inte kom någon buss igår, dom går på andra sidan vägen! Vi shoppade, gick vilse, käkade glass, väntade på tåget osv. Hann med endel iaf! Jag fick även träffa Robert, för mitt tåg var en timme sen och då hann han komma.

Tågresan gick fint om man bortser från att det var en timme sent. Såg på Garden State, vilken dålig film säger jag bara! Har varit hemma packat upp, packat ner, åkt hit, packat upp, duschat och här ligger jag. Är trött som tusen och vill få bort alla saker från min säng så jag kan mysa under täcket. Puss, nu kommer det en bildbomb ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0