That for me isn't over

Rise and shine beautiful

Vakna för en halv timme sen ungefär. Har gjort iordning en jäääättestor frukost så jag ska vara redo att möta dagen. (och inte äta för mycket onyttigt haha) Chillar framför Akward nu. Tänker inte sminka mig eller något innan vi drar ner till stan. Våran plan är ett, do you thinl we can make it?

Okej en fråga till er som bor i Arvika
(inte för att jag tror någon kommer kommentera -.-) får ni martens pengar? Det har inte jag fått, än iallafall :(



Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)

Kram

2011-10-01 @ 14:49:01
URL: http://adaras.se
Postat av: fanny

jaa det får jag!!

2011-10-01 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0