Played it to the end.

Kom hem för ett tag sen. Matchen var redan slut när vi kom dit. Jaja... Vi gick till godishuset, träffade bla min söta kusin ;) (Och bloggläsare, internt skämt) Mikaela sweetie köpt glass, Frank's och godis som vi hade när vi såg på film hos henne. Julia kom när vi var på väg hem och följde med. Vi såg på Fired Up och Sisterhood of the Traveling Pants. Älskar båda filmerna!♥

När jag kom hem hade jag ett paket som väntade på sängen. Det innehöll två Revlon Nutri Color Creme 500 Purple Red. Ni vet färgbomb? Ska bi kul och testa! Ska bara färga håret lite rödare först. Nu ska jag försöka sova, imorgon är det kalas! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0