Jaha hade jag vetat det hade jag ju försökt skrämt er.

Tjenare!

Vi (Jag, Josse och hennes klass) drog upp till Hässlösalen och käkade pizza och kollade på film. Första filmen var rätt rolig, handlade om en pansionerad doktor som gjorde en tusefoting av männsikor. Den andra vi såg var Insidious. Trodde den skulle vara skiiiiiiiiiiiiiiiit läskig men skvatt bara några gånger. Okej, jag skvatt rätt mycket men den var fortfarande inte läskig. Hehe det roligaste ikväll var nog när den kom en vakt. Josse som hade "ansvar" glömde att larma av så han kom ju dit. Det gick bra dock =)

Har precis kommit tillbaka till Josse nu och nu står hon i duschen. Jag ska snart också hoppa in, får se om vi sover tidigt elelr hut det blir. Vi sla försöka hinna med stan lite imorgon också! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha vi såg också dom filmerna

2011-10-16 @ 01:48:36
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0