I'm back guys!

Trodde ni att ni sett det sista av mig? Då trodde ni tyvärr fel..

Har haft en hetsig men väldigt rolig vecka. Dagis var nog verkligen något för mig. Trivdes jätte bra, alla barna (nästan då..) var super roliga och glada, personalen var trevlig och det var helt enkelt roligt och fullt upp hela tiden. Jag har ju mest varit med dom små, men lite med dom stora också. Jag är nog en människa som mest tycker om dom minsta, därför jag hållde mig mest nere.
Bodde ju hos Malin och Jari hela veckan. Det var jätte roligt! Barna var inte mycket sura på mig och Malin och Jari är ju alltid roliga ..;)
Har inte känt för att blogga, har ju varit så mycket hela tiden. Men nu är jag Back on Track! Har varit så fullt upp att jag inte ens orkade träffa min saknade Fanny när hon var i stan för en gångs skull! :(

Men nu är det höstlov
och jag ska vila upp mig rejält nu för att orka med det sista i skolan innan julen kommer. (som jag älskar, right Johanna?;)) Har haft en lugn morgon, bakat bröd, gjort lemon curd, druckit té och kollat på film. Så skare va! Men nu känner jag att jag borde börja komma tillbaka till livet, duscha och klä på mig. Klockan är ju för fan över tre!

(Såklart behöver disken formateras nu och det får bli ett sånt där tråkigt inlägg med mycket text och ingen bild) -.- suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0