Aqua Splash Eye Liner IsaDora

Jag fick ett brev fina från Lenore idag. (Länkar hennes blogg, klicka bild;)) Sånt älskar jag! Speciellt en tråkig höst dag lyser det upp med nya fina grejer. Det är två Aqua Splash Eye Liner från IsaDora i färgerna 63 Caribbean Green och 61 Pearly Ocean. Dom kom tidigare iår med IsaDoras sommarkollektion Ocean Drive. (Samma som kom förra året också.)

Hon gillade dom inte, men det kommer nog jag göra som är van billigt smink. Tycker speciellt om den gröna! Den blå påminner om en eyeliner jag har från Gosh i färgen. Men jämförde dom och det märktes ganska väl att IsaDora är "drugstore brand" för den var inte alls lika lätt att applicera och tjock i konsistensen. Alltså lika jämt täckande.

hihi, my new love;



Kommentarer
Postat av: Lenore

Haha jag mailade dig precis för att fråga om du fått dem :P Men så kom jag på att jag kunde kolla på din blogg! Härligt att de kom fram som de skulle! :) Hoppas du gillar dem!

Kram Lenore

2011-10-05 @ 18:42:51
URL: http://lenoresmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0