Som uppmuntrar till våld.

En favrit från elf är nog den här lilla paletten. Den har sex bra skuggor som det går att göra till fina vardags skuggningar och lite mer kvälls sotningar. Fast tyvärr tycker jag nog att den mörka skuggan är helt värdelös. Även fast jag anväder UDPP så blir den veckig och utkletad. Okej då, om jag ska vara helt ärlig har jag nog glömt bort den lite, men nu kommer jag börja hård använda den igen! ;)

Till den använder jag ELF's ögonskuggsborste för 15kr och ELF's Bamboo Blending Brush för 56kr :)




UPPDATE: Såg att dom togit bort den från sitt sortiment nu! Konstigt, den som verkade sälja så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0