I Love My Morron Friss

God morgon alla sötisar ;) ♥

Nu sitter jag och taggar så jävla hårt inför EMA!! Fy fan vad jag har väntat... Tänk OM My Chem kommer :D:D Tänk om dom vinner!!! Okej, jag blir bara så excited av att prata om dom så vi skiter i det.. 18 Mars ♥

Har ni en god morgon?
Det har faktiskt jag. Eller typ... Men aah. Hehe.. Funderar på om jag ska baka en Schweritzernöt kaka åt mamma, för hon har namnsdag imorgon. Men samtidigt så äter hon inte så mycket onyttigt, så det kanske är ovärt? Nej nu ska jag gå och fylla på kaffe koppen, pusss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Okej! Ja det är verkligen mysigt där:)

2011-11-06 @ 13:12:28
URL: http://itbotc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0