BOKTIPS.

Shoo Len är en bok av Douglas Foley som jag läste för första gången för något är sedan. Den är gryyymt bra kan jag bara säga! Inte så farligt tjock och man blir FAST i den. Det är absolut en av mina fovrit böcker som jag tycker alla ska läsa! Kom inte med någon dålig ursäkt att ni inte har tid att läsa, gör det i bussen, innan du ska sova, när som helst..

Iallafall, jag läste att en annan av hans böcker, Shoo Bre, skulle komma ut på film tidigt nästa år. Så då var jag ju såklart tvungen att läsa den. Eller hur?Heheh.. Den var inte riktigt lika bra, men fortfarande grym. Eftersom den var så bra tänkte jag att jag kan ju lika gärna läsa hans första bok också, Ingen Återvändo, så jag lånade den imörse och nu har jag läst ut den....

Alla har läst om Habibi väl? Det gjorde jag iaf när jag var liten =) Samma författare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0