to tell me she's proud over me

Mamma ville inte skjutsa mig till stan förut och jag hade inte cykeln här, så jag fick gå till stan. Mikaela var gullig och kom och mötte mig på cykel. Vi drog hem till Johanna och hon var redan klar :O :O :O
Haha..Gick och mötte lite mer fölk och inte gjort något särskilt..Om det var så jätte roligt går ju att tycka olika om ;)
Drog hem tidigt som vanligt. Var hemma vid halv tolv. Har packat upp min väska, brukar vara slarvig med det. Men var väldigt sleten och sängen såg inbjudande ut, så ligger och kollar på one tree hill nu.

Just de, fick hem mina glasögon idag som jag beställde i typ förra veckan? Har på mig dom nu och måste erkänna att det är väldigt skönt att slippa ha linserna på kvällen när ögonen är torra/trötta.
Synd bara att den framhävde min näsa så.. Men ska ändå bara ha dom hemma så det är lugnt!!

Se så skööööön
sängen ser ut med min nya tidning och nybäddad ;)



Glasögonena.. och mitt ben. och min dator. och i min säng. och många som bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0