they're afraid to see you having a good time and dancing

Såg aldrig klart på den där filmen om randiga snubben igår.
Jag är för uppe i varv för att sova. My Chem är inte bra för mig hmm..
Jävlar skulle inte ha gått in på tumblr, nu lär jag aldrig somna.
Hihi, juste ja jag skulle kolla på film jag.
Ååh vad sur jag är. Newkid kommer till Karlstad 27 Maj, och jag kan inte kolla. Man måste va fuckin 18 år -.-
Helt seriöst, är det inte mest unga som lyssnar på han?Äh skit samma, jag har min Gee hemma ändp så det är lugnt.

Åh, förut så smakade jag krabb chips. Jävlar vad nära att jag spydde. Helt ärligt, kände kväljningarna långt ner i magen.. Ska aldrig mer käka det i alla fall. FY FAN!

Tänke om ni glömt bort vem min älskling (En av dom..) är så ska jag lägga upp en bild.


Kommentarer
Postat av: Valeria

SV: Just den jag har köpte jag i en marknad där man kunde välja vilken text man ville ha på sin tshirt för en hundring. Dock så blev det ett annat typsnitt så om du vill ha den som Mikey exakt har så ska det finnas på MCR-shopen eller ebay. :)

2011-05-20 @ 17:00:24
URL: http://valees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0