one last kiss

Orientering gick rätt bra. Fast det var jobbigt..
Efter så drog jag och mamma på stan. Köpte en bikini och ett par leggins. Sen drog jag till Ica och typ dog när jag såg Gee :D Väl hemma så hände väl inget särskilt. Jag följde med Marika ner till stan och kollade när Linda piercade näsan. Hon verkade inte alls tycka att det gjorde ont. (alla kanske inte är lika mesiga som jag ..)
Malin, Emma och Ella kom också ett tag sen. Söta ungar :)
Dagen har väl gått rätt fort ändå, för jag kan fan inte komma på vad jag gjort haha.
Var duktig chey förut och tränade på historian. Har prov imorgon och hoppas verkligen att det går bra!
Ska lägga mig och kolla på Pojken i randig pyjamas eller vad den hette..

Bikinin jag köpte:

puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0