it's crushing very hard right now

Det var nästan gött väder förut ett tag! Var gör trött när jag kome hem efter skolan, så chillade framför datorn i typ en och en halv timme och bara kollade på mcr videor. Älskar att se videor på yt från konserter.
Käkade pommes frites och grillat - gött! Hihi....
Mamma hämtade mig lite tidigare än vanligt så vi skullen hinna ner på stan. Jag köpte faktiskt bara en ring och en tidning. Kände mig duktig då. Känner att jag borde dra ner till Kicks imorgon och köpa något..
Läste att det ska bli ganska skönt väder imorgon. Då kanske jag kan prova något nytt sommarplagg jag köpt :)

hihi, det bästa som finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0