bästa dagen i mitt liv ♥

Den bästa dagen i mitt liv är väl ingen förvånad av att jag säger 18 mars 2011?
Chillar (fortfarande) i soffan och lyssnar på mcr. Och när thank you for the venom kommer blir jag bara så ypperli lycklig! Jag kommer ihåg att före konserten så var jag och Josse lite halvt sura, för vi trodde inte att dom skulle spela några gamla låtar. (Jag hade inte kollat upp setlist över huvudtaget)
Så efter att vi skrikit med i Look Alive Sunshine och Na Na Na så hör vi introt till thank you och vi bara kollar på varandra och skriker!
Jag tror det var bästa ögonblicket för då insåg jag att det här kommer bli något jag aldrig glömmer.
Det är så roligt att höra dom spela gamla låtar. Visst, det allra bästa hade ju varit om dom spelat låtar från bullets.. Men det var ändå sjukt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0