asdfghjkl

Nu dampade det att gå in på bloggen igen. Så får använda google fuckin chrome som jag hater.
Johanna kom förut efter ett bra tag faktiskt. Jag blev förvånad. Vi baka godismuffins till mormor, dom blev ganska fina. Tror mormor blev glad över fikat i alla fall :)
Sen satt vi och chilla framför datorn ett tag.. Mamma var dum (som vanligt) så jag fick inte åka ner till stan eller sova hos Johanna -.-
Heheh.... Vi blev väldigt kreativa och började klippa i massa gamla tidningar som jag har.
Så ja min säng är ganska stökig.
Ligger och kollar på The Black Parade Is Dead. Love it!
Inte mer än lotms men ändå :)
puppuissshtyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0