eyeslipsface.co.uk/

Jag var jätte nöjd med grejerna och ska försöka skriva lite om dom nu! :)

Det här var alla mina grejer. Det gick på 100 kr + 20 kr frakt eftersom jag och Johanna delade.



Först ut får bli ögonskuggspaletten. Har inte testat den på ögonen än, men på handen så verkade den bra. Var lätt att ta upp med pensel och pigmentfull. Gillar verkligen färgerna i den. En del är matta och några är med glitter i. Känner att den här kommer bli mycket använd i sommar!
Dom som jag har ringat in är dom jag har visat på handen. (jag glömde ta primer under också.)




Nästa grej jag köpte var en Cream Eyeliner i färgen coffee. Jag var så nyfiken på den igår att jag tog den över min svarta eyeliner som jag redan hade på. Den var precis som jag hade tänkt mig i färgen, så är jätte nöjd.
Konsistensen var krämig precis som det stod, man ville bara sticka ner i fingret i den och klämma på den haha..
Det följde också med en liten borste, är inget bra på namn på borstar men tror den kallas defining eye brush. Rätta mig gärna om jag har fel, har inte svårt för att ta kritik!



Lösögonfransarna kan jag nog inte skriva något om än eftersom jag inte provat dom. Köpte mest dom för att det följde med det där som göra att det ska bli lättare och sätta på dom. Ska bli kul och testa om det verkligen blir lättare!


Köpte även en Tinted Moisturiser med spf 15 i färgen Rosy Beige. Jag tror det var Johanna som köpte en sån en annan gång vi beställde och den blev helt fel färg för henne. Jag hade tur och den här passar perfekt. Jag tycker inte så mycket egentligen om att använda foundation, tycker att ansiktet ser lite dött ut? Så tänkte att jag köper den här nu eftersom för er som inte vet vad det är, det är som en dagkräm med aningen färg bara. Det var faktiskt mer färg i än vad jag trodde det skulle vara. Men det blir perfekt och ha om man ska ut någon gång och vill sminka sig lite mer! :)

Bara lägger på.

Och utkletat. Tänk nu på att jag inte har samma färg på händerna som i ansiktet om ni tycker färgen ser fel ut.


Och allra sist ut blir en Foundation borse. Jag har ingen (har fram tills för några månader använd svamp, innan jag insåg vad äckligt och fullt med bakterier det är.) foundation borste så tänkte att det kunde vara bra att investera i. För dom ca 15 kr jag köpte den för är ju inte så dyrt precis! Har inte använd den men det kändes mjuk och tätt sittande hårstrån, så den blir nog jätte bra!



Tror jag har beställt från E.L.F. fyra gånger nu eller fem? Och jag har vart nöjd varje gång, så jag rekommenderar den sidan till alla er som inte har varit inne och kollat.

Hoppas ni orkade läsa lite av det, puss på er!:)

Kommentarer
Postat av: johanna

var compact pudret som var typ neger nt moiz blablabla ;) vet inte hur mAN stavert

2011-06-18 @ 19:46:04
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0