Yeah, you made us all so famous.

Följde med morsan ner till stan när hon skulle hämta Bea efter jobbet. Köpte sminkborttagnings servetter på Lindex. Men det är ju bra och ha, eller hur?
Haha försöker och tänka smart.. Nu kommer Josse snart hem. Har längat tills hon kommer hem, för hon ska äntligen fixa min design :D Tycker den är liiite tråkig sådär. Fanny med har jag märkt ;)

Måste försöka hitta på Bitish Airways hemsida hur mycket packning jag får ha med mig. Om jag har fattat rätt så får jag ha med mig rbra mycket. Men även fast jag får ha med mig mycket kanske jag inte ska det, det blir ju jobbigt och gå och dra på. Har ju inte morsan med mig som kan göra det åt mig ..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0