White dress

Gick upp för ett tag sen. Har käkat lite frukost och druckit kaffe. Inte mycket, är bara inne på tredje koppen. Jag brukar hälla i mig annars när jag är hemma. Jag och Mikaela skulle träffas vid två, men nu säger hon att vi inte ska det -.- grr.
Får lägga mig ute i solen lite då tills hon passat Nino. Jag måste egentligen ner till banken och beställa nytt kort med, för det har bivit en spricka i mitt! Tänk om det går av när jag är i England, inte lyckat..
Men jag orkar inte gå ner än och banken stänger vid 3. Hoppas mamma är snäll idag!:)

Bild från konfirmationen var med i tidningen idag:


Haha fina Olivia var visst med på bilden på Mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0