just 2night

Har vart på zoo idag, fy fan så tråkigt! Jag är ju inte särskilt inresserad djur så inget för mig. Dom andra måste ha tyckte det var väldigt kul för dom gick väääldigt sakta. Jag grina nästan när vi gick förbi alla ormar för det var så läskigt! Ja, huvudvärak idag igen :/ Är nog för att man inte äter bra och dricker nog mycket. Har chillat ett bra tag nu och kollat på Matilda. Var en av mina favoritfilmer när jag var liten så kul att dom hade den här! :)

Ikväll är det vattenkrig :D ehehhe
Lägger väl ut lite tråkiga bilder på djur då.... Nu kommer det rooliga bilder ;).....

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0