hur länge har jag vart borta?

Hej söta bloggläsare :)

Precis kommit hem från Torquay. Imorse tog jag bussen till Paignton busstation och mötte alla. Där ifrån tog vi bussen till någon strand i Paignton. Har bara chillat hela dagen. Det var väldigt växlande väder, från jätte varmt till blåsigt och eländigt. Så det blev ingen badning för mig!

Vi orkade inte vara på stranden hela dagen så vi tog bussen till Torquay efter ett tag. Jag var inte så shopping sugen så var bara inne på Primark. Kameran dampar, tror jag har fått sand i den eller något så bilder från shoppingen idag och London kommer senare. Det är bara jag och Guila hemma nu och får se vad vi hittar på. Puss :)

Hehe jag och Denise. Sääääxigt...

Jennifer, vi är i samma grupp :)

Haha Oscar..

Vet inte vad hon heter :$

Linda:)



Gustav :)

Karin (?) och Denise:)







Killarna trivdes i vettnet men inte vi tjejer:)



Avsluter med en bild på oss värmlänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0