Theory Of A Deadman

CHAAAAAAAAAAAAAAAA!

Wazzup? Ehehe cooling? JARRÅÅÅ...

Drog hem tidigt. Vi gick till Cockington det tog 30-40 min kanske. Inte så jätte jobbigt kanske, men tråkigt. Vi satt bara och chillade där borta. Tänkte egentligen dra och shoppa,men jag fick huvudvärk och Karin hade ont i sin fot så vi drog hem. Vädret är rätt skönt idag. Inte soligt men väldigt varmt.

Har tagit två treos nu och chillar framför k! så de e nice. Känner att jag ville sova. Och dricka 71350 liter vatten. Skulle vara gottttt. Kanske var bra att vi inte drog och shoppa för vi ska ju till Exeter på måndag. Exter tror jag är en stad med ett stort shoppingcenter som heter typ Princesshay? Aah.. enligt min google söning iaf. Dom har Starbucks där iaf som är sjukt saknat här! :'( Nu har jag pengar kvar :D eheeehe


Denises snygga naglar.

Gulliga små ställen gick vi förbi :)

Vi satt bortanför alla andra, inte alls mystiska.




Jag rev isöndur min blåsa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0