On my own.

Har vart ute och gått lite med Mikaela och Jonas. Lekte lite i sanden så fick duscha igen haha... Kom hem för ett tag sen. Fick dra cykeln hela vägen. Det var lite drygt, fatta vad gärna jag ville cykla men inte kunde eftersom jag hade punka!
Det är ju riktigt kallt på kvällarna nu. Tycker det ska va varma sommarnätter... Sitter i tjocktröja och dricker varm o'boy nu. Gööööööt:)

Får se om jag joinar Marika vid soffan, eller sätter på någon film själv! Puss.

Åt första smultronen för iår:)

Grusiga lilla jag...

I'm sitting here wishing, the things I've become, but something is missing,
Maybe I... What do I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0