now now now now, and stop!

Cyklade och mötte Mikaela förut som även var med Madde och Robin. Satt bara vid en bänk vid godishuset. Känns så hösten 2010 hehe...
Sen drog jag och Mikaela hem till henne. Hennes säng är så skön så jag somnade ett tag ..;)
Haha vi kollade på en video när en tjej sminkade sig. Hon såg ut som en transa efteråt!
Vi hade tråkigt sågick och käkade pizza. Dom skulle stänga när vi kom så vi satte oss vid några bänkar och käkade istället.

Vi skulle vara lite duktiga och gå för att vi fetat oss med pizza, men kom bara till Jonas. Stod och prata med han ett tag. Haha cilla släpper ut alla sina känslor..

Hade punka på min cykel och Linda ville att jag skulle sova hemma så hon slapp vara ensam, så fick skjuts av Marika hem. Var himla skönt och slippa gå. Jag skulle säkert ha blivit livrädd av att gå i mörkret (Det har blivit så mörkt på kvällarna :o) haha..

Ska ta bort sminket nu och sätta på en film så jag somnar snart! Vill inte sova för länge imrogon när det ska bli fint väder. Får ju passa på och utnyttja det nu och bli lite brun!


Puss:)
Sötis Micshit.

Mat bilderna som alltid ser lika goda ut Fanny;)

Kommentarer
Postat av: johanna

bra det! har du sett changeling än? :)

2011-07-13 @ 14:10:43
URL: http://mrsrriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0