my heart is so jetlag

Idag på morgonen hade vi två lektioner. Hade Eve bägge två. Första så jobbade vi lite i våran bok om film historia. Men Eve tyckte inte det var något kul att jobba i boken så vi behövde inte göra många uppgifter. Andra lektionen så började vi med "Projektet". Det är alltså en video vi ska göra med bilder och videor från här. Min grupp känns skit bra, men vi får se hur videon blir!

Precis när våran lektion var slut fick vi reda på att vi skulle åka till Dartmoor. Det var något ställe där man typ gick uppför en väldigt hög klippa och fick fin utsikt. För jag är ju en sån männsika som uppskattar utsikter väldigt mycket också. Efter det åkte vi mot Totnes. Det var en mysig liten stad. Vi gick till ett gulligt litet café och käkade lite. Det var gott:)

Sen när vi kom tillbaka sprang jag och Tanja in på poundland lite snabbt. Jag köpte inget men Tanja köpte a lot of sweets! ;) Vi tog 12an tillbaka till Paignton och aah, resten vet ni. Jag var för trött för att gå på disco och har lågit och skypat med Mikaela i typ några timmar nu. Puss :)






En norsk kille var gullig och köpte klubbor till mig och Henrietta! Haha sweet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0