It's fantastic.

Det var bra att jag orkade åka in till stan, för vi hade fett kul! Discot var nästan lika kul som det första. Haha Denises dancemoves in my ♥ Har skrattat så sjukt mycket ikväll, känns bra. Det var bra DJ ikväll också. Han körde nya låtar blandat med Fest Hos Mange (:O), Svennebanan (lol), Green Day och Blink 182. Var lite sen hem idag också, men bussarna går ju så sällan på kvällarna! Signe och Karolina hade varit och badat så dom tog samma buss som mig. Hehe då var det inte bara jag som var sen...
Fast dom dissade mig och sprang så jag fick gå med någon svensk kille som typ också bor här.

Till morgonen har vi Beach Club. Nice! Hoppas på bra väder också då ra. Eller? Mm. Vill läsa lite innan jag ska sova, puss ♥

HEHE kolla video. Bäst låt asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0