I'm on the edge of glory

Hej söta bloggläsare ♥

Vafan, det börjar ju nästan bli en vana för mig att åka hem tidigt! Vi hade som sagt bowling. Jag, Tanja och Henriette spela på en bana. Jag vann, yeah! Efteråt satte vi oss däruppe. Mysigt, köpte milkshake och bara satt och prata med alla andra. Sen drog vi oss ner mot "centrum" (bowlingen är ju såå långt bort från centrum)  men det var rätt kallt. Hade ju precis druckit en milkshake och hade bara shorts :(

Yağmur har packat alla sina saker nu. Inatt runt tre så åker hon hem :( Det är alltså tjejen jag delar rum med. Blir tråkigt att hon åker. Jag vill inte att Giulia ska flytta upp hit, då sover jag hellre ensam! Haha elak jag är. Men det är ju bara drygt när hon inte fattar ett jävla skit! Hon trodde att borste på engelska heter "straightener" ...... Damn


Henriettes snygga örhängen :D Ska också köpa sånna ;)

Ser ni poängtavlan? Det första jag fick var två strikar :D

Mike bra :M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0