cult icon

Mikaela om When I was in your age.:
Tack så jätte mycket för presenten!! och ja du försökte iallafall va gullig, och det funka rätt så bra :D men jag kommer iaf sakna dej! :'( och du får ha det bäst i England :)
Älskar att få gulliga kommentarer! Det ska jag att ha också Mikaela! :)


Morsan har kommit hem nu, så det är slut på frid och fröjd hehe.. Fick pizza idag igen. Man kan ju undra varför jag har fått sådan problemhy! As nice väder ute, så satt ute och käkade och solade litt. Men om ni känner mig så vet ni att jag blir rastlös rätt fort. Morsan vill att vi ska gå upp och börja packa, men jag vill ju sola! :(
Får se hur jag gör. NOTD kommer sen också :)



haha mammsi tyckte jag tog en liten bit och undrade om jag bantade till beach 2011. Lite sent för det nu va?;)

Kommentarer
Postat av: captain john smith

kommer faktiskt sakna dig också!<33333333333333

2011-07-17 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0