'Cause I mean this more than words could ever say.

Vaknade ganska tidigt idag, vid elva ungefär tror jag. Skönt! Får ju inte sova länge eftersom jag måste gå upp så tidigt imorgon. Vi har ju samling redan vid halv tio, och man ska hinna sminka sig innan!
Kanske sover hos Mikaela inatt. Hon frågade igår om jag ville det, men nu svarar hon inte på sms. Så hon kanske har ångrat sig ;)

Har bara låge framför datorn och kollat runt på olika bloggar och kollat på Män som hatar kvinnor. Jag tycker inte den filmen är så bra egentligen, så nu har jag bytt till mychem. Ska snart baka lite till konfirmationen. Men the parents bråkar i köket, och då vill inte jag gå dit. Skriker till varandra om små saker, moget -.-

Saker som jag kommer shoppa hur mycket som helst av i England, vet jag är!


Bjuder på en osminkad bild, bara för jag är en så dålig bloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0