this is

söv hos linda inatt jue , eftersom jag inte fick va hemme för bea .
när vi sitter och koller på den där nya serien på kanal5 så ringer Malin.
Hon undrade om jag och Linda ville passa Emma 8 te möran,
för hon och Ella skulle till doktorn.
Självklart att vi vill de .. ;)
Så jag tänkte söve tidigt, rättare sagt klockan nio..
Lägger mig och lyssner på musik, meen sömmner inte..
Så klockan ett eller något tror ja de var så kommer Linda in :)
haha, vi hade lite tråkigt och ringde te Marika å skit..
Sen gick vi att  å la öss.
Men jag sömmne nog inte föränn runt 5 ..
och alarmet ringde tio i åtta.

Jaja, Emma lika söt som vanligt.
Vi åkte spark ;)
Sen följde jag och Linda med Malin hem.
Vi gjorde väl inget särskilt där,
men kul och träffe bebisarna :D

Drog te Virveln ock klippte mig förut .
Sen hämta Malin och Ella mig.
Drog hem till henne och en halv timme senare ringer morsan.
Så har precis komme hem typ :)

Vet inte vad som händer, mest chilla efter som de är sista dagen löv o:
Jaja , mke intressant .
See ya ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0