HADOUKEN

Precis packat klart .
Vet inte hur lång tid de tog, men läääänge .
Jag brukar inte ha svårt att göra de eftersom ja gör de så ofta.
Men idag haha.
Men de är ju faktiskt svårt, jag vet ju inte vad för kläder jag kommer villa ha på mig !
Väskan är lite tung, men nu blir de åka bort till andra sidan igen.

Allmänt deprimerad nu haha.
Humöret har ändrats sedan förut iaf!
Bara jag tänker på skolan så ...........................................
Ja, behöver nog inte förklara allt.
Men de kommer bli en jobbig vecka med allt nu.
Lite synsk är jag..
Nej , ja eller kanske ?
Okej då, har fått en förvarning ..
Känner att jag drar ut påt..
men ...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0