Early December Favourites.



Okej tänkte köra lite favoriter jag haft den här månaden.

MNY 653. Jätte fint glitterlack! Har haft det här över många nagellack den här månaden.
Merged Eyeshadow Famous. Det är en drugstore ögonskugga jag köpte i England. Hade nästan glömt hur fin den här är!
NYC Natural Matte Foundation 001 Ivory. Jätte bra foundation att ha på vintern, medium täckande och mattgörande.
Jelly Kiss Merry Berry Isadora. Vet att jag bara haft den i några dagar, med redan ett favorit läppstift!
Urban Decay Primer Potion. Har använd Elf's primer så länge att jag faktiskt glömt hur bra den är! Den ultimata primern enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle du kunna skriva om dina favoritsaker från elf? :)))

2011-12-23 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0