Christmas in Wonderland.

Har precis kommit hem från Paul och Marika. Vi var där ett tag och det var kul. Ongera var ju väldigt glada nu när det är jul och så. Fick även massa paket av Marika, så mycket hade jag verkligen inte förväntat mig! Vi fikade lite med choklad och gröt med grädde i. Vafan heter det nu igen, haha? Sen spela vi guitar hero och sjöng lite karaoke ;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på film, puss. Här har ni dom mesta av mina julklappar, lite ligger nere och dit orkar inte jag gå.



OCH DEN BÄSTE PRESENTEN AV DOM ALLA, EN MAC 187!!!! :D Det är en stipple borste om ni inte vet vad de är........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0