lagar dom middag.

AWESOME VÄDER IDAG :D Lektionerna på morgonen var jävligt dryga, hade så ont i huvudet! Tur att det bara är två lektioner.. På lunchen drog jag, Denise, Jonna och Karin (Ser ni mönstret vika jag är med mest eller?) snabbt ner på superdrug och sen gick och mötte Tilda. Satt lite i hamnen och bara tog det lugnt.

Sen hade vi Lounge på schemat. Kommer ni ihåg vad lounge är? Det är iallfall några rum det man kan chilla, sitta vid datorn, spela mario kart och aah ni fattar :)

Jag och Jennifer drog redan vid två och shoppade! Vi sprang typ bara på Primark innan jag drog hem. Sitter nu och chillaroch skypar med Josse. Visar bilder på shopping sen :)




Grymt med Watchmen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0