And whats the worst part

Nu ska jag försöka göra det här lite snabbt för jag vill ner och träffa Roya bebis ♥

Lägenheten var liten men väldigt fin. På lördagen när vi kom dit stack vi till IKEA på en gång och shoppade nödvändigheter för att flytta hemmifrån. Sen stack vi även snabbt till ett köpcenter. Men blev inte så mycket shopping, jag har inte mycket pengar och vi ville ju hemj och göra iordning.

Det var mycket grejer att packa upp och skruva men det blev jätte bra. Efteråt stack jag och Josse till donken. Det var gött med en kaffe kan jag säga!

På söndag gick vi upp tidigt, jag ville ju hinna med shopping i centrum. Men som ni såg på min mobilblogg så öppnade inte affärerna förän vid tolv. Men jag och Josse hann med endel ändå innan hon skulle på möte klockan två.

Jag ville inte med på mötet så låg kvar i lägenheten och kollade på oth. Efter att dom kom tillbaka från mötet åkte vioch käkade på Taco Bar. Sen var det dags för oss att dra tillbaka till Arvika och lämna kvar Josefine.

Så nu vet ni nästan allt jag har gjort under helgen. Skriv gärna vad ni gjorde ;) Puss!



Vi hann testa två donken, det här var ena....


...det här andra!


Liten del av lägenheten.


Tidningar som Bea hade med åt mig :D Hon hade även med en neccesär, men gömde ta kort på den.


Skor från Din Sko.


Förvaringslåda från IKEA. Var överlycklig att jag fick precis plats med allt smink. Sen insåg jag att jag hade ju bara typ en tredjedel av mitt smink på den här sidan av Högvalta. Mindre lycklig.


Spegel eftersom jag hade isöndur min i UK. Läppstift från Isadoras höstkolektion. Har spanat in det sen jag såg kollektionen för första gången, så nu är jag nöjd! Torrshampoo alltid lika bra att ha.. Tänkte attjag testar Viva La Divas concealer den här gången, eftersom min gamla är slut. En eyeliner från MNY också, bara för att jag äskar blått!!


Lite grejer från New Yorker :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0