So do I.

Chill kväll. Har inte orkat med något egentligen. Men jag har inte somnat! Så nu hoppas vi på att jag klarar somna tidigt. Jag har inget intressant att skriva, är det onödigt att göra ett inlägg då? Kanske ska hoppa över detta kvällsinlägg...;)

Imorgon ska jag cykla till skolan :O:O:O
Hehe, Johan trodde inte på mig när jag sa att jag skulle det. Men jag ska klippa mig efter skolan, så då får det bli så. Ska bli så himla skönt att fräsha upp håret! Vill att det ska vara mjukare och härligare. Jag skiter i om det kommer ta lång tid att få längre hår. Men jag har hellre fräsht kort hår än långt och shletet.. IMO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0