Maaaama!

Godmorgon älsklingar♥

Jag vaknade redan vid nio idag, men kände att jag inte ville gå upp då. Så jag satte på My Chem från iTunes Festival. Gissa vad jag drömde om sen?^^ Det var amazing! Känns som jag är nyförälskad eller något. (Roligt uttryck btw!haha...) Så nu sitter jag och kollar på det igen. Mååååste se dom live snart. This is killing me!

Jag och Johanna drog hem ganska tidigt igår. Det var inte så skit kul, tyckte jag lika gärna kunde ligga hemma. Så satt och käkade popcorn med sked istället. Musigt.

Nej nu står mitt kaffe och luktar gott och väntar på mig i köket så jag ska springa! Ha ldet bra så hörs vi senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0