Finns ingenting som håller mig kvar.

Hej idioter! Haha skojja... Kände att jag ville börja med något annat än det vanliga "hej sötnosar"...;)

Dagen har varit bra. Ongera kom hit förut. Lika söta som vanligt! Förutom att Emma har lärt sig och smyga skit bra och skrämde skiten ur mig och Ella fes (:s) när hon satte sig i mitt knä. Tack för den polarn!

Åkte ner förut med Johanna och träffade Lina, Micshit och Madde. Vi gick till Micshit och kollade Hannibal.

Dålig film, men med rätt sällskap funkar allt. Eller hur?

Nu känner jag att detta inlägg var rätt tråkigt. Ett inlägg blir ju alltid tråkigare utan en bild också, så därför är jag villig och lägga ut en cepe bild på mig själv. OK?




Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Svar: om jag får tid över så absolut :D

2011-08-18 @ 08:43:46
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0