Lets live!

Ligger och kollar på Desperate Housewives nu.
Känns som det var flera år sedan jag såg på det sist. Men jag ligger inte efter iallafall :)
Fuckin störande, jag tänkte kolla hur mycket jag hade i kundvagnen på den sidan jag tänkte beställa ifrån.
Men då hade all jävla skit försvunnit. Så nu får jag börja om. Det kommer nog inte alls bli några till borstar nu..:)

Jag kom på att jag inte har skrivit något om när jag var i Stockholm och såg på mcr?♥
Finns inte mycket att säga om konserten än att det var det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Nu vet jag vad jag lever för.

Jag shoppade ju såklart också, men det har jag ju inte heller visat!
Och nej jag tänker inte visa det nu heller hehe.
Jag kan visa mina nagellack jag köpte.
Fast nu funkar det inte att ladda upp bilder så nej tydligen inte.
haha puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0