jasså

Jävlar vad sur jag blir. Varje gång jag har blogglust så dampar bloggen!
Hade skrivit as långt inlägg som fuckin bara försvann.
Igår så beställde jag från elf. Josse, Marika, Malin och mamma beställde också med så det blir nog ett riktigt
stort paket kommer. hehe
Jag beställde inte så mycket nu, så kommer nog beställa där ifrån igen snart.

Cyklade till stan och träffade Roya och Noor.
Vi satt väl mest antar jag .. Drog till donken♥
gottgott..

Linda väcke mig imorse. Eller imorse och imorse typ någon gång före ett.
Vi skulle tydligen åka och käka så jag fick slänga på mig kläder fort.
Inget smink :o
haha..
Sitter hos Roya nu, hon e å käkar tror jag. Jag funderar på om jag ska sno hennes smink och sminka mig.
Åhnej shiit tänk om hon läser detta heheh (aaa

Aja puss ♥


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

SV: Det beror på vilket ägg du inte hittar/hittade.

2011-04-28 @ 23:40:34
URL: http://iisabellbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0