i'm popular

Åkte till Challa med Marika och Linda. Tiiiidigt imorse. Inte roligt för lilla cila.
Kände mig mest som en zombie + att det linnet jag ville ha bara fanns i fett stora storlekar.
Var ju lite tråkigt då eftersom jag ville slösa pengar på något. Fast köpte ett par shorts på bikbok.
Måste alltid köpa något inne på bikbok. Haha..
När vi kome hem la mig i sängen på en gång. Himla kul att jag är så trött och
lite förkyld fortfarande när det är lov.
Låg och kollade runt lite på bloggar och olika sminkställen.
Blev as sugen att beställa från ett ställe i England. Så gör nog det sen.
Faaaaan va trött man kan va..
Ligger och lyssnar på rolig musik.
Nada Surf - Popular
hehe så sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0