deuces

Faan va trött jag börjar bli på att sette hemme .
Jag brukar tycka de är skönt att va hemma från skolan ju ,
men inte när de är massa fölk här o:
Kan ju inte ens söve dåe ..
och vill jue inte precis va hemme från skolan imörn heller ,
då är ju morsan hemme ..
asså varför ska hon ha semester nu för .

sitter och kolla på en ny  plattång . Funderar på att köpa en från GA.MA .
Har hört att dom är bra och jag vill ha en ny så (;
Tänkte kolle på film meen då funkar ju inte den hemsidan såklart -.-
ceepeeeeeee

ska snart fete mig iaf .
eftersom syrran fyller år så ska morsan köpe (:
haahah , ok .
väldigt många som är intresserade .
eller ?
aah precis .


blir nog köpe den , GA.MA cp3 749 kr (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
RSS 2.0